Správa

o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2020/2021

 

 

Podľa vyhlášky Ministerstva Školstva, vedy, výskumu a športu SR

č. 435/2020 Z. z.

 

 

 

 

 

 

September  2021

 

§ 2. ods. 1 a

Základné identifikačné údaje

Názov školy

Stredná odborná škola, Športová 675, Stará Turá

Adresa školy

Športová 675, Stará Turá, 916 01

Telefón

+421 32 776 3077

E-mail

office@sosst.sk

WWW stránka

www.sosst.sk

Zriaďovateľ

Trenčiansky samosprávny kraj

 

Vedúci zamestnanci školy

 

Priezvisko, meno

Telefón

Služ. mobil

e-mail

Riaditeľ

Ing. Milan DUROŠKA

+421 32 65760 18

+421 905       649 396

milan.duroska@sosst.tsk.sk

ZRŠ pre TV

RNDr. Edita ZÁMEČNÍKOVÁ

+421 32 65760 30

edita.zamecnikova@sosst.tsk.sk

ZRŠ pre PV

(št. zástupca)

Ing. Peter Petkov

+421 32 65760 41

peter.petkov@sosst.tsk.sk

Vedúca ekonomického

úseku

Ing. Iveta ŠTEFKOVÁ

+421 32 65760 40

+421 905 437 913

iveta.stefkova@sosst.tsk.sk

Vedúca výchovy

RNDr. Marta KUČEROVÁ

+421 32 65760 31

 

office@sosst.sk

 

Rada školy

 

Titul, priezvisko, meno

Kontakt

predseda

Ing. Jaroslav DZURO

jaroslav-dzuro@sosst.sk

pedagogickí zamestnanci

Ing. Pavol KUCHÁREK

pavol_kucharek@hotmail.com

ostatní zamestnanci

Ján DUREC

janodurec67@gmail.com

zástupcovia rodičov

Silvia BELENČIAKOVÁ

silvikabel@gmail.com

 

Mgr. Sylvia MINÁRIKOVÁ (ZÁHOROVÁ)

sylvia.zhorov2@gmail.sk

 

MUDr. Katarína GÖRÖGOVÁ

katarina.gogogova@yandex.ru

zástupca zriaďovateľa

Ing. Anna HALINÁROVÁ

anna.halinarova@tsk.sk

 

Doc. MUDr. Ján BIELIK, CSc

jbielik@mail.t-com.sk

 

JUDr. Vladimír FRAŇO, LL.M.  . 

vladimir.frano@adiv.sk

 

Ľubomír MERTEL

lmertel@viragoparts.sk

zástupca žiakov

Matúš JAMBOR

 matusakk1@gmail.com

 

 

 

Poradné orgány školy

Názov MZ a PK

Vedúci

Zastúpenie predmetov

Poznámka

spoločensko - vedná

Mgr. Miroslava Mandáková

SJL, DEJ, ETV, TEV, OBN

vých. poradca

prírodovedná

RNDr. Edita Zámečníková

MAT, FYZ, ZAE, CHE

zást. R.

telovýchovno - branná

Mgr. Matej Antálek

TEV

 

Elektrotechnicko -informatická

Ing. Pavol Kuchárek

predmety elektro, INF, VT

 

strojárska

Ing. Blažena Palúchová

predmety strojárske

 

cudzích jazykov

Mgr. Katarína Ferrari

ANJ, NEJ, RUJ

 

grafická a ekonomická

Ing. Jana Ďurišová

predmety ekonomické a grafické

 

 

§ 2. ods. 1 b

Údaje o zriaďovateľovi

Názov

Trenčiansky samosprávny kraj

Sídlo

K dolnej stanici 7282/20A
911 01 Trenčín

Telefón

032 / 6555 111 - Informácie Úradu TSK

E-mail

info@tsk.sk

 

§ 2. ods. 1 c

Informácia o činnosti rady školy

V tomto školskom roku prebehli riadne voľby do Rady školy. 16. marca 2021 sa konalo ustanovujúce zasadnutie „novozvolenej“ Rady školy. Okrem toho sa ešte uskutočnili ešte 4 zasadnutia (z toho 1 per-rollam), kde boli členovia rady informovaní o aktuálnych otázkach a problémoch školy (hlavne dištančného vzdelávania) a schválili požadované dokumenty.

Najdôležitejšie uznesenia:

-      Schválenie Správy o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2019/2020

-      Schválenie Plánu hlavných úloh na školský rok 2021/2022

-      Schválenie Plánu výkonov na školský rok 2022/2023

-      Schválenie Kritérií prijímacích skúšok

-      Schválenie Plánu práce a Rozpočtu Rady školy

-      Schválenie Správy o činnosti Rady školy

-      Schválenie Školského vzdelávacieho poriadku školy a Výchovného programu školského internátu

-      Schválenie Školského poriadku školy a internátu

-      Schválenie výsledkov volieb do RŠ a voľby predsedu

§ 2. ods. 1 d

Údaje o počte žiakov

Počet žiakov školy: 305

Počet tried: 11

Podrobnejšie informácie:

Trieda

Počet žiakov

z toho ŠVVP

I.AE

30

1

I.ENP

26

1

II.A

28

II.EN

27

3

II.GP

22

III.A

31

III.GE

25

2

III.NP

27

2

IV.A

29

IV.GE

30

1

IV.NP

30

5

 

Súčasťou Strednej odbornej školy je aj Školská jedáleň (celodenná strava a podnikateľská činnosť) a Školský internát, kde sú ubytovaní žiaci SOŠ Stará Turá (tiež slúži aj na podnikateľskú činnosť a ubytovanie pri spoluorganizovaní rôznych súťaží – SOČ, ZENIT, ...). Nakoľko v SOŠ študujú aj žiaci zo srbskej Vojvodiny, ubytovanie žiakov zabezpečuje aj cez víkendy.

 

Ukazovateľ

Počet ubytovaných žiakov

TSK - okresy

škôl v pôsobnosti TSK

škôl iných zriaďovateľov

Spolu

Prievidza

 

0

0

0

Bánovce nad Bebravou

1

0

1

Partizánske

 

1

0

1

Trenčín

 

 

5

0

5

Myjava

 

 

1

0

1

Nové Mesto nad Váhom

6

0

6

Ilava

 

 

5

0

5

Púchov

 

 

4

0

4

Považská Bystrica

0

0

0

Spolu

 

 

23

0

23

0

Ukazovateľ

Počet ubytovaných

 

Kraje Slovenska

žiakov

 

Bratislavský

 

1

 

Trnavský

 

22

  

Nitriansky

 

0

 

Banskobystrický

 

0

 

Žilinský

 

 

0

 

Prešovský

 

0

 

Košický

 

 

0

 

Spolu

 

 

23

 

 

 

 

 

 

 

TSK

 

23

 

 

iné kraje

23

 

 

Srbská republika

30

 

 

SPOLU

 

76

 

V rámci ubytovania v školskom internáte majú žiaci možnosť celodennej stravy v školskej jedálni SOŠ, možnosť využívania voľného času v internáte (kultúrne miestnosti, telocvičňa SOŠ a ďalšie športoviská v blízkosti školy), prácu v krúžkoch a pod.

Internát, jedáleň aj telocvičňa sú priebežne renovované v rámci opráv a údržby zo zdrojov školy, ako aj z projektov, prípadne investičných akcií zriaďovateľa školy (TSK).

Snažíme sa teda, aby ubytovanie bolo moderné, estetické, hygienické a bezpečné pre žiakov a poskytovalo im vhodné zázemie pre štúdium aj oddych.

Medzi ďalšie plány patrí rekonštrukcia ďalších sociálnych zariadení a výmena výťahov.

§ 2. ods. 1 e

Zamestnanci

Pracovný pomer

Pracovný pomer

Počet pedag. prac.

Počet nepedag. prac.

Počet úväzkov pedag. prac.

Počet úväzkov nepedag. prac.

TPP

35

21

859 hod. / týžd.

788 hod. / týžd.

DPP

0

1

0

37,5 hod. / týžd.

Znížený úväzok

3

0

74 hod. / týžd.

0

ZPS

3

4

72 hod. / týžd.

150 hod. / týžd.

Na dohodu

4

2

359 hod.

420 hod.

 

Kvalifikovanosť pedagogických pracovníkov

počet

nekvalifikovaných

kvalifikovaných

spolu

učiteľov

 

30

30

vychovávateľov

 

5

5

asistentov učiteľa

 

0

0

spolu

 

35

35

 

§ 2. ods. 1 f

Vzdelávanie zamestnancov

Ďalšie vzdelávanie

Počet absolventov

Počet študujúcich

1.kvalifikačná skúška

22

2.kvalifikačná skúška

12

štúdium školského manažmentu

2

špecializačné inovačné štúdium

špecializačné kvalifikačné

postgraduálne

1

doplňujúce pedagogické

17

1

vysokoškolské pedagogické

11

vysokoškolské nepedagogické

13

 

 

 

 

 

§ 2. ods. 1 g

Prehľad výsledkov súťaží a olympiád

Názov súťaže

Počet žiakov

okr. kolo

kraj. kolo

národ. kolo

medzinár. kolo

Strojárska olympiáda

2

 

 

1

 

Zenit v elektronike

23

 

3

 

 

Zenit v programovaní

22

 

 

 

 

Zenit v strojárstve

 

 

 

 

 

Olympiáda ľudských práv

 

 

 

 

 

SOČ

66

 

6

1

 

Olympiáda v anglickom jazyku

 

 

 

 

 

Olympiáda v nemeckom jazyku

 

 

 

 

 

Medzinárodný Trenčiansky robotický deň

 

 

 

 

 

Enersol SK

5

 

5

3

 

Športové súťaže

 

 

 

 

 

Iné vedomostné súťaže ...

4

 

 

4

 

Vzhľadom na prevažne dištančnú formu výučby v tomto školskom roku sa veľa súťaží nekonalo, alebo sa konali len tiež dištančnou formou.

 

Aktivity a prezentácia na verejnosti

-     Účasť na rôznych vedomostných súťažiach (prevažne on-line)

-     články do regionálnych a mestských novín, WWW prezentácie

-     vystúpenie učiteľov na rôznych konferenciách a prac. stretnutiach (on-line) organizovaných CNA, MS IT - academy, MPC, ...

-     prezentácia školy počas dní otvorených dverí (on-line)

§ 2. ods. 1 h

Projekty

V školskom roku 2020/2021 boli školou začaté alebo realizované (resp. dokončené) projekty:

-    IT Akadémia

-    Rekonštrukcia telocvične SOŠ

-    Ďalšie „drobné“ rekonštrukčné práce na zlepšení vybavenia školy

-    iROP – zvýšenie počtu žiakov na OV („elektro.“)

-    Letná škola

 

§ 2. ods. 1 i

Výsledky inšpekčnej činnosti

V školskom roku 2020/2021 sa na našej škole neuskutočnila komplexná ani iná  tematická inšpekcia.

 

§ 2. ods. 1 j

Materiálno-technické podmienky

Stredná odborná škola prevádzkuje 1 budovu školy (spolu s prístavbou – dielne „SPŠ“ a dielňami „SOU“), 1 telocvičňu, súčasťou školy je školský internát a školská kuchyňa.

Teoretické vyučovanie:

-   20 klasických učební

-   10 odborných učební a laboratórií:

-   laboratórium elektrického merania I. - 12 pracovísk

-   laboratórium VT I.- 12 + 1 počítačových pracovísk

-   laboratórium VT II.- 18 +1 počítačových pracovísk

-   laboratórium VT III.- 15 + 1 počítačových pracovísk

-   laboratórium VT IV.- 20 + 1 počítačových pracovísk

-   laboratórium VT V.- 13 + 1 počítačových pracovísk

-   laboratórium a odb. učebňa CNC - 2 sústruhy a 17 PC pracovísk

-   laboratórium zdravotníckej techniky

-   učebňa cudzích jazykov

-   učebňa video a filmovej techniky a fotoateliér

-   telocvičňa s posilňovňou a gymnastickou sálou (okrem toho možnosť využívania susedného športového areálu (atletická dráha, futbalové ihrisko, univerzálne asfaltové ihrisko, tenisové kurty, bazén, kolkáreň, stolnotenisová herňa, v zime klzisko s prírodným ľadom).

Praktické vyučovanie:

-    6 učební elektrotechnických - každá po 12 žiakov

-    1 učebňa elektroinštalácií a inteligentných inštalácií, OSvE a osvetľovacej techniky

-    1 učebňa automatizácie a riadenia (+ diaľkového merania) a robotiky (aj s najnovším robotom ABB)

-    1 pracovisko na leptanie plošných spojov

-    5 pracovísk - sústruhy - 24 žiakov

-    4 pracoviská frézy - 12 žiakov

-    1 pracovisko vŕtačky - 10 žiakov

-    3 pracoviská - ručné spracovanie

-    1 pracovisko s počítačmi (laboratórium) - 12 žiakov

Všetky pracoviská školy vybavené PC sú zapojené do lokálnej siete školy, ktorá je trvale pripojená na internet. Aj v tomto školskom roku sme robili postupne inováciu siete pre zvýšenie jej rýchlosti, spoľahlivosti a využitia najmä vo vyučovacom procese, ale aj mimo neho.

Určitým a pretrvávajúcim problémom sú odborné učebne výpočtovej techniky, kde dochádza k veľmi rýchlemu morálnemu zastarávaniu výpočtovej techniky. V súčasnosti na výučbu využívame viac ako 180 počítačov v 7 „výpočtových“ laboratóriách. Inováciu učebných pomôcok zabezpečujeme najmä z prostriedkov RZ, sponzorov (hlavne spolupracujúce firmy) a 2% z daní fyzických a právnických osôb. Len menej prostriedkov môžeme použiť z rozpočtu školy. Budúci školský rok plánujeme obnovu 2 učební s výpočtovou technikou.

V rámci projektu cezhraničnej spolupráce máme CNC pracoviská a vlastníme tiež 2 profesionálne CNC stroje – frézovačka (Heidenhain) a sústruh (Fanuc).

 

Rekonštrukcia a skrášľovanie školy pokračovalo aj v roku 2020 – veď aj prostredie vychováva a v peknom prostredí sa lepšie učí aj pracuje.

   


Átriá + salón

V našej škole sme si vedomí toho, že aby sa študenti v nej cítili dobre, je dôležité poskytnúť im priestor, kde budú môcť príjemne tráviť nielen čas práce a štúdia, ale aj čas prestávok i čas mimo vyučovania. Je potrebné, aby študenti mali kde komunikovať, zdieľať svoje zážitky a postrehy aj "naživo" mimo sociálnych sietí. Z toho dôvodu sme využili priestor chátrajúcich átrií, ktoré doteraz využívali žiaci len na prechod medzi školou a dielňou. Vytvorili sme z neho príjemné prostredie žiakov s možnosťou relaxu pri veľkoplošnej šachovej hre alebo len s desiatou pri vzájomnom rozhovore. Pre tieto účely sme v rámci rekonštrukcie školy prebudovali tiež priestor pôvodne využívaný na parkovanie áut (pod učebňou zdravotníckej techniky) na priestor určený na spoločenské stretnutie žiakov, kde v rámci voľna môžu hrať biliard, stolný futbal, čítať časopisy, alebo využívať čas prácou na PC, prípadne len vzájomné debatovanie.

 


    





     

 

Veľká „kultúrka“ + vestibul

Počas letných prázdnin sme pokračovali v "skrášľovaní" a skvalitnení prostredia, a to aj v budove školského internátu, kde sme veľkú spoločenskú miestnosť tzv. "kultúrku" podrobili totálnej rekonštrukcii. Všetko staré sme nahradili novým tak, aby to zodpovedalo estetickým požiadavkám a zároveň po technickej stránke mohla miestnosť slúžiť prezentáciám a prednáškam s využitím najmodernejších technických pomôcok. Miestnosť s kapacitou 60 sediacich miest, ktorej súčasťou je i malý catheringový kútik, spĺňa tento priestor na náročnú konferenčnú miestnosť, ktorá je využiteľná pre zamestnancov, študentov a je možné ju i prenajímať iným subjektom v rámci podnikateľskej činnosti. "Čerešničkou" je tiež veľká a pohodlná sedacia súprava vo vestibule pred vstupom do "kultúrky", ktorá je príjemným miestom na neformálne rozhovory.

 

  


  



Školský internát + telocvičňa

Všetkých nás už určite trápi situácia v súvislosti s "Covidom", ktorej dôsledok je dlhodobá neprítomnosť žiakov v škole a na internáte. Jedinou svetlou stránkou tejto situácie je fakt, že pre neprítomnosť žiakov nám vznikol ideálny priestor na ďalšiu rekonštrukciu, tento raz sociálnych zariadení, kuchyniek a kultúriek v internáte a "totálnej" rekonštrukcie budovy telocvične. Rekonštrukcia sociálnych zariadení prebehla v rámci jednej polovice internátu, t. j. celá pravá strana, kde sa kompletne vymenili odtokové potrubia, obklady, sanita a na všetkých poschodia, kde sú ubytovaní žiaci vznikol nový priestor kuchyne a obývačky. Tu majú žiaci kompletné zázemie v rámci ktorého si môžu aj niečo uvariť a v jedálenskej časti skonzumovať, nechýba priestor na pohodlné sledovanie TV alebo hranie spoločenských hier.



 

  




  

  

  



Obnova fasády telocvične nadviazala na rekonštrukciu interiéru telocvične, kde sa vymenila palubovka, podlaha v posilňovni a kompletne zrekonštruovali sociálne zariadenia a šatne. Pred tým sme ešte menili osvetlenie - bolo nahradené "inteligentným osvetlením" s DALI systémom. Rovnaké je aj v jedálni školy, kde ho montovali naši žiaci (ktorí sa to aj učia) a pracovníci. Materiál sme sponzorsky dostali od firmy OMS Dojč, s ktorou dlhodobo spolupracujeme.

  



Chodby v škole

No a napokon vzhľadom na to, že sme počas roka dobre hospodárili, ekonomická situácia nám umožnila dať novú a estetickejšiu podobu obom chodbám v budove školy, t. j. prízemiu aj poschodiu.



  



Veríme, že našu snahu žiaci aj pracovníci školy ocenia a všetky vynovené priestory im umocnia radosť z návratu do školy a normálnemu štúdiu a práci (po dištančnom vzdelávaní počas "korona-krízy" v roku 2020 a 2021). Veď aj prostredie vychováva a v peknom prostredí sa nie len lepšie žije a oddychuje, ale aj študuje aj pracuje.


  



 

 


§ 2. ods. 1 k

Úspechy a nedostatky

SWOT analýza

 
Silné stránky školy                                           Slabé stránky školy
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-  Profilácia školy.                                          - Zlé sociálne zázemie
-  Vysoké tvorivé schopnosti mnohých pracovníkov              - Nevýhodná poloha budovy vzhľadom na dopravu
-  Výborné technické vybavenie                                - Zložitejšie dopravné spojenie
-  Fungujúca rada školy                                       - Vyššia energetická náročnosť
-  Kvalifikovanosť učiteľov                                   - Plán výkonov pre školu     
-  Moderný športový areál
-  Pomerne dobrá povesť (imidž)
-  Podpora rodičov škole
-  podpora firiem, duálne vzdelávanie
 
 
Možnosti školy                                                 Riziká
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-  Vytvorenie vlastného kurikula školy                        - Demografický pokles populácie
-  Širšia ponuka voliteľných predmetov                        - Pokles reálnej hodnoty štátnej finančnej podpory
-  Propagácia školy                                           - Kvalita prijímaných žiakov   
-  Rešpektovanie učebných štýlov žiakov                       - Náklady na žiaka
-  Aplikácia aktivačných vyučovacích metód                    - Zvyšovanie výdavkov na prevádzku
-  Zvýšenie záujmu o školu                                    - Zvyšovanie cien dopravy a spojov
-  Zlepšenie podpory zo strany podnikateľov                   - Zvyšovanie cien energií       
-  Hospodársky rozvoj  (oživenie výroby i terciálnej sféry)   - Zvyšovanie cien potravín     
-  Fungujúci trh práce (pracovné príležitosti)                - „korona“ kríza a prevažne dištančné vzdelávanie    
-  Využitie podnikateľských aktivít
-  Získanie grantov a projektov

 


Plnenie stanoveného cieľa

Cieľ: Kvalita a efektivita riadiaceho a vyučovacieho procesu

V rámci plnenia cieľa sme sa zameriavali na:

- orientáciu na zákazníka (žiaka), na to, čo žiak od školy očakáva
       - musí vedieť "čo sa má učiť, prečo sa má učiť a čo z toho bude mať"
       - žiak požaduje úroveň a kvalitu poskytovaného vzdelávania
       - úspešné zvládnutie maturitných skúšok prípadne prijímacích skúšok na

                   školu vyššieho typu
       - úspešné uchádzanie sa o zamestnanie

- kvalitu vyučovacieho procesu, predchádzať vznikajúcim nedostatkom
       - kľúčové postavenia pedagogického pracovníka, kvalifikovanosť a

                   odbornosť
       - neustále analyzovať a hodnotiť prácu s cieľom jej skvalitňovania
       - inovácie materiálno-technického vybavenia vo všetkých odboroch

                   spracovať formou projektov

- účasť každého zamestnanca na komplexnom riadení
       - zadanie úlohy a zodpovednosť za ich plnenie
       - delegovanie zodpovedajúcich právomocí
       - zapojiť zamestnancov do rozhodovacieho mechanizmu
       - vytvoriť systém sebahodnotenia pracovníkov

Manažérstvo kvality má dostať školu do pohybu, aby na základe súčasných poznatkov teórie riadenia a praxe podnikového manažmentu, permanentne, najmä z vlastnej iniciatívy, skvalitňovali svoju prácu. Aplikácia TQM prinesie lepšie výsledky práce žiakov i učiteľov, zvýšenie ich motivácie, sebadôvery, pracovnej morálky, disciplíny, znižuje sa záškoláctvo, vandalizmus a ďalšie negatívne správanie žiakov, lepšie sa využíva pracovný čas, ľudské, finančné i technické zdroje, zákazníci (žiaci, ich rodičia, odberatelia absolventov školy) sú spokojnejší, náklady na prácu školy sa znižujú. Práca učiteľov a žiakov nebýva pritom namáhavejšia, pretože sa postupne eliminujú nedostatky, chyby, nedorozumenia, zlé pracovné vzťahy, neefektívne využívanie zdrojov. V tomto školskom roku začala škola aplikovať (v rámci prgramu ŠIOV a TSK) – Peer Review.

peer_review_logo_European_V_kleinerer Rand

 

 

 

SOŠ Stará Turá dosahuje dobré výsledky najmä:

- v súťažiach Zenit v elektronike, programovaní a strojárstve
- v stredoškolskej odbornej činnosti, súťaži ENERSOL

- Informatický Bobor

- v matematických súťažiach - matematický klokan
- v športových súťažiach - stolný tenis, futbal, volejbal, basketbal
- Cisco networkimg academy, príprava žiakov na získanie certifikátu firmy Cisco
- vzdelávanie pedagogických pracovníkov v oblasti IKT

- v spolupráci s firmami a duálnom vzdelávaní

 

V rámci plnenia plánu hlavných úloh ale i mimo neho SOŠ bola spoluorganizátorom rôznych akcií, ktoré v mnohých prípadoch okrem komerčného prínosu umožnili prezentovať SOŠ v rôznych oblastiach, hlavne však v rámci zavádzania a šírenia IKT v školstve. Základné informácie aj s obrazovým spravodajstvom je možné pozrieť na http://www.sosst.sk (- aktuality).

Silnými stránkami školy sú tiež nadštandardná vybavenosť modernými učebnými pomôckami a kvalifikáciou a aktivitami pedagogických pracovníkov. Taktiež stále zlepšujeme spoluprácu so zamestnávateľskou sférou a profesijnými organizáciami (ZEP SR, SOPK, ASIT, ...), ZŠ, mestom a pod.

Nedostatky:

- slabšia príprava žiakov na vyučovanie (hlavne v nižších ročníkoch – nedost. ZŠ)
- zastarané stavebné vybavenie budov školy – postupne rekonštruované a inovované
- rýchle zastarávanie IKT

Návrh opatrení:

- naďalej vylepšovať materiálne podmienky pre zefektívnenie vyučovacieho procesu
- intenzívnejšie zapojiť do tvorby a realizácie projektov väčší počet zamestnancov
   školy a takto získať potrebné finančné prostriedky na modernizáciu vyučovacieho
   procesu, ale aj na lepšie finančné ohodnotenie zamestnancov
- zlepšovať vyučovacie metódy a motiváciu žiakov, zachovať primeranú náročnosť

 

 

 

§ 2. ods. 4 a

Počet žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami

V škole bolo v tomto školskom roku 15 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Žiackom boli poskytnuté príslušné úľavy a individuálny prístup, prípadne pomôcky. Jednotliví vyučujúci toto zabezpečili aj vo svojich tematických plánoch. Jeden žiak bol vzdelávaný (zo zdravotných dôvodov a po doporučení CPPPaP) podľa individuálneho vzdelávacieho plánu. 

 

 

 

§ 2. ods. 4  b, c, d

Úspešnosť žiakov na prijímacích skúškach na SŠ

Počet prihlásených žiakov na prijímacie skúšky: súčet: 105 / počet dievčat: 2

Počet žiakov prijatých bez prijímacej skúšky: súčet: 0 / počet dievčat: 0

Počet žiakov prijatých po úspešnom absolvovaní prijímacích skúšok:

     súčet: 77 / počet dievčat: 2

Počet zapísaných prvákov k 30.6.2021: súčet: 59 / počet dievčat: 2

Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2021: súčet: 57/ počet dievčat: 2

 

 

Gym 8.roč

Gym 6.roč

Gym 4.roč

SOŠ

SOU

OU

Iné

Spolu

prihlásení

 

 

 

 62

 43

 

 

 105

Prijatí

 

 

 

 27

 30

 

 

 57

% úspešnosti

 

 

 

44

 70

 

 

 54

 

§ 2. ods. 4 e

Škola v tomto školskom roku spolupracovala v rámci duálneho vzdelávania s firmami:

-    Injecta, Stará Turá

-    Chirana Medical, Stará Turá

-    Cep Scherdel, Myjava

-    Master Work, Nové Mesto nad Váhom

-    TC Contact, Nové Mesto nad Váhom

-    MMS servis, Myjava (DOHLAD.INFO)

-    Antec, Považany

-    Datagram, Hlohovec

-    MOTOSAM, Myjava

S ďalšími firmami rokujeme (čo nám značne komplikovali obmedzenia z dôvodu „korona“ krizy).

Veľa ďalších firiem spolupracuje so školou v rôznych oblastiach (prax žiakov „priemyslováckych“ odborov, odborný výcvik žiakov 4. ročníka „učilištných“ odborov – bez duálnej zmluvy, pomoc s výučbou, sponzoringom školy, zadávanie „produktívnych prác žiakom na OV v škole, zadávanie prác SOČ a pod.). Medzi najvýznamnejšie firmy patria:

-    ABB Slovensko

-    SIEMENS

-    HELLA, Kočovce

-    OMS, Dojč

-    Honeywell, Stará Turá

-    Leoni, Stará Turá

-    EX-meta, Stará Turá

-    K&M innovation, Stará Turá

-    MOKI, Stará Turá

-    ... a veľa ďalších

Spolupracujeme tiež s profesijnými organizáciami, komorami a rôznymi združeniami.

 

 

Odbory a učebné plány

Trieda

Študijný (učebný) odbor

Žiaci s duálnou zmluvou

I.AE

2697 K mechanik elektrotechnik

2411 K mechanik nastavovač

 

I.ENP

2697 K mechanik elektrotechnik

2411 K mechanik nastavovač

2682 K mechanik počítačových sietí

1

1

1

II.A

2561 M informačné a sieťové technológie

2

II.EN

2697 K mechanik elektrotechnik

2411 K mechanik nastavovač

13

6

II.GP

3447 K grafik digitálnych médií

2682 K mechanik počítačových sietí

 

III.A

2561 M informačné a sieťové technológie

 

III.GE

3447 K grafik digitálnych médií

2697 K mechanik elektrotechnik

 

8

III.NP

2411 K mechanik nastavovač

2682 K mechanik počítačových sietí

8

IV.A

2561 M informačné a sieťové technológie

 

IV.GE

3447 K grafik digitálnych médií

2697 K mechanik elektrotechnik

 

IV.NP

2411 K mechanik nastavovač

2682 K mechanik počítačových sietí

 

SPOLU:                                                              41

 

 

§ 2. ods. 4 f

Výsledky hodnotenia žiakov - klasifikácia tried

 

Trieda

ADK

ANJ

AIY

APE

AEN

API

APM

APT

AUR

AUT

AZA

COD

CUK

CAJ

CNJ

I.AE

 

2,17

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

 

2,46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.A

 

2,07

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.EN

 

2,74

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

II.GP

 

2,86

 

 

 

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

III.A

 

1,84

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.GE

 

2,64

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

III.NP

 

2,56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.A

 

1,72

 

 

 

 

1,9

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.GE

 

2,77

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.NP

 

2,87

 

 

 

 

 

 

 

 

1,38

 

 

 

 

 

 

 

 

Trieda

CVM

CIS

DAZ

DAA

DEJ

DEN

DKA

DGM

DRP

DRP

DOG

EKL

EKI

EKO

EKO

I.AE

 

 

 

 

1,67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.A

 

 

 

 

1,39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.EN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.GP

 

 

 

 

1,91

 

 

2,42

 

 

 

 

 

 

 

III.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.GE

 

 

 

 

3,27

 

 

 

 

 

 

 

 

2,43

 

III.NP

 

 

 

 

1,89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.A

 

 

 

1,79

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,1

 

IV.GE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,33

 

IV.NP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,17

 

 

 

 

 

Trieda

EKU

ELR

ELP

ESP

EZR

EEN

EPU

ELZ

ELE

EIO

EUT

ETS

EIT

ELM

EMR

I.AE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.A

 

 

 

 

 

 

 

 

1,96

 

 

 

 

 

 

II.EN

 

2,78

 

 

 

 

 

 

2,78

 

 

 

 

 

 

II.GP

 

2,9

 

 

 

 

2,5

 

2,8

 

 

 

 

 

 

III.A

 

 

 

 

 

 

 

 

1,94

 

 

 

 

2,06

2,06

III.GE

 

2,73

 

2,82

 

 

2,64

 

3,36

 

 

 

 

 

 

III.NP

 

1,89

 

 

 

 

 

 

2,67

 

 

 

 

 

 

IV.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,93

 

 

 

IV.GE

 

 

 

 

 

 

1,77

 

 

 

 

3,25

 

 

 

IV.NP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,18

 

 

 

 

 

 

 

 

Trieda

ELK

ELG

ETV

FYZ

FYS

GRS

GAT

GDM

HOG

CHE

ITE

INF

IVT

KTA

KTA

I.AE

2,37

2,88

 

2,23

 

1,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

2,88

1,88

 

1,77

 

1,63

 

 

 

 

 

2,06

 

 

 

II.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1,86

 

 

 

 

 

II.EN

 

 

 

1,78

 

1,56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.GP

 

 

 

2,68

 

 

 

2,17

 

2,25

 

2,1

 

 

 

III.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.GE

 

 

 

2,12

 

 

 

1,57

 

 

 

 

 

 

 

III.NP

 

 

 

1,81

 

2,22

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.GE

 

 

 

 

 

1,63

 

1,68

 

 

 

 

 

 

 

IV.NP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trieda

KOC

KAJ

KCJ

KNJ

KBZ

LGG

DLG

MAN

MKT

MAT

MTE

MRZ

MRZ

MZT

NBV

I.AE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,2

 

 

 

 

 

I.ENP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,19

 

 

 

 

 

II.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,43

 

 

 

 

 

II.EN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,67

 

 

 

 

 

II.GP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,73

 

 

 

 

 

III.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,58

 

 

 

 

 

III.GE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3,4

 

 

 

 

 

III.NP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,41

 

 

 

 

 

IV.A

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,07

 

 

 

 

 

IV.GE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,47

 

 

 

 

 

IV.NP

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trieda

NLP

NEJ

OBN

OBZ

ODF

ODK

OVY

OVN

OSY

PAY

PSS

POG

POS

PCP

OIP

I.AE

 

2,85

1,27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

 

 

 

 

 

 

2,08

 

 

 

 

 

 

 

 

II.A

 

2,07

1,25

 

 

 

 

 

1,93

 

 

 

 

 

 

II.EN

 

 

2,44

 

 

 

2,22

 

 

 

 

 

 

 

 

II.GP

 

2,5

1,77

 

 

 

2,23

 

 

 

 

 

 

 

 

III.A

 

1,75

1,23

 

 

 

 

 

 

2,35

 

 

 

 

 

III.GE

 

2,33

2,14

 

 

 

2,44

 

 

 

 

 

 

 

 

III.NP

 

 

 

 

 

 

1,78

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.A

 

1,67

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.GE

 

2,5

 

 

 

 

1,7

 

 

 

 

 

 

 

 

IV.NP

 

2,81

 

 

 

 

1,13

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trieda

PRN

PXA

PIT

PZG

PRO

P1W

PCM

SWW

PSP

RSE

RAD

RIS

RPJ

RVJ

ROE

I.AE

 

2,33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I.ENP

 

 

 

 

 

 

 

1,78

 

 

 

 

 

 

 

II.A

 

2,11

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.EN

 

 

 

 

 

 

1,89